Symfonia finanse i ksiegowosc premium 2008 program

Program Finanse i Księgowość został skonstruowany z świadomością o automatyzacji rejestracji wszystkich zdarzeń gospodarczych, które następują w przedsiębiorstwach i instytucjach, które zobowiązuje podstawa do robienia ewidencji księgowej.
Poprzez stałe usprawnienia i dostosowania się do kodeksów prawa stworzono system, który idealnie zbiera się jako narzędzie do ewidencji i zmieniania danych, a ponadto jako źródło sprawozdawcze.

Symfonia program wiąże się z czterech rodzajów ewidencji: księgi rachunkowe, ewidencja VAT, rozrachunki oraz Ewidencja Danych Podatkowych.
Księgi rachunkowe służą do robienia zapisów zakupów i sald poprzez określony przez użytkownika program planu kont. Program Symfonia automatycznie zbiera się z wzorcami sprawozdań finansowych, składając się przy tym na poszczególnych jednostki, które stały wprowadzone przy wykonywaniu danej instytucje. Taki pomysł można bezpośrednio przystosować do innych potrzeb przedsiębiorstwa lub prawdopodobnie być on w pełnie zastąpiony innym modelem księgowym znanej jednostki. Oprócz tego układ Symfonia użytkownikowi umożliwia stworzenia słownika, które w gruncie sytuacji mogą spełniać rolę konta analitycznego. Natomiast ewidencja zapisów księgowych robiona jest zbyt pomocą dokumentów, jakie są do ostatniego projektu definiowane. Wszystko opiera się na papierach wzorcowych. Program Symfonia posiada również mechanizm definiowania kont, co znacząco ułatwia wprowadzanie wszelkich dokumentów sprzedaży oraz zakupu. Program prowadzi i automatycznie kontrolę poprawności, wprowadza dane kontrolowane jak i bilansuje części z zapisami dokumentów. Zawarte w współczesny rada dokumenty mogą być wymieniane w księgach w struktur trwałej lub niezmienianej, którą określa ustawa o rachunkowości.
Ponadto program Symfonia Finanse i Księgowość dostarcza raporty, które wkraczają w porządek ksiąg rachunkowych. Raportami obecnymi są: automatyczny bilans i rachunek zysków, typowe raporty, zestawienie dokumentów według typu, marek jak i organizacji księgowania, dziennik księgowań (wymagany przez ustawę o rachunkowości), wskaźniki finansowe, definiowanie własnych raportów i zestawień, przesyłanie zebranych danych do Analizy Finansowej.